Hoppa till innehåll

Favorisering Av Elever


Kassler

Rekommendera inlägg

Idag blev jag rätt förbannad på våran svenska lärare...jag satt bredvid en annan och vi sa 2 ord typ till varandra varpå vår lärare blir skitsur och säger att vi aaaaaaalldriiiig gör någonting. Sen Fick min kompis sätta sig på ett bord längre bort...kanske inte så farligt men hon låter 2 tjejer sitta och prata hur j*vla mycket dom vill utan att hon ens säger till dem! Hatar den j*vla läraren! Vi har kärringen i 3 ämnen med så vi har henne varje dag!

 

s*tans skitkärring! är det mer än jag som blir förbannad över sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är inte ensam våran lärare säger bara till killarna sen skiter hon i om tjejerna snackar hela tiden.. Kul det är när man nästan blir utslängd för att man säger en liten sak till grannen.. Medans tjejerna sitter och fnittrar..

 

Men den läraren är som en fjortis.. Ibland går hon och "fnittrar" tillsammans med tjejerna..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är man fjortis om man fnittrar? Oj, då är jag illa ute...

I min klass får killarna på vissa lektioner föra så mycket oväsen de vill utan att läraren bryr sig... ok, de bryr sig ändå inte.

Jovisst, vissa lärare favoriserar. Det är bara att låtsas som ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 0012

förut i musik så skulle jag säga ett ord till läraren jag sa men ... sen tyssssttt o förut kom en kille 2 minuter försent från rasten o nåra tjejer kom 15 minuter förtjänt hon sa bara till min kompis men till tjejerna hej ni kan sätta er vi börjar snart jag o min andra kompis blev förbannade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-

min kompis ( som är en tjej ), tappa en penna och hon sa -* j*vla ho"a!!! * mitt framför läraren, och min kompis sa inget och min lärare sa att han skulle gå upp till rekton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är man fjortis om man fnittrar? Oj, då är jag illa ute...

I min klass får killarna på vissa lektioner föra så mycket oväsen de vill utan att läraren bryr sig... ok, de bryr sig ändå inte.

Jovisst, vissa lärare favoriserar. Det är bara att låtsas som ingenting.

Nej man är inte fjortis bara för att man fnittarar.. Jag trodde att du skulle förstå vad jag menade, men det är kanske inte så lätt..

 

Antingen förstår man vad jag menar eller inte kan inte förklara mer än så..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...