Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Idag blev jag rätt förbannad på våran svenska lärare...jag satt bredvid en annan och vi sa 2 ord typ till varandra varpå vår lärare blir skitsur och säger att vi aaaaaaalldriiiig gör någonting. Sen Fick min kompis sätta sig på ett bord längre bort...kanske inte så farligt men hon låter 2 tjejer sitta och prata hur j*vla mycket dom vill utan att hon ens säger till dem! Hatar den j*vla läraren! Vi har kärringen i 3 ämnen med så vi har henne varje dag! s*tans skitkärring! är det mer än jag som blir förbannad över sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det brukar vara jobbigt. Men det är bara att härda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Nej,tror itne det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hmmm...nja lite, men de e en som fjäskar hella tiden å säger: nä men snälla kan vi inte få läxa, snälla! men en gång gav läraren han dubbel läxa men då blev han tyst...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag satt o störde min kompis på tyska och svensklektionerna så fick han byta plats ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Du är inte ensam våran lärare säger bara till killarna sen skiter hon i om tjejerna snackar hela tiden.. Kul det är när man nästan blir utslängd för att man säger en liten sak till grannen.. Medans tjejerna sitter och fnittrar.. Men den läraren är som en fjortis.. Ibland går hon och "fnittrar" tillsammans med tjejerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Är man fjortis om man fnittrar? Oj, då är jag illa ute... I min klass får killarna på vissa lektioner föra så mycket oväsen de vill utan att läraren bryr sig... ok, de bryr sig ändå inte. Jovisst, vissa lärare favoriserar. Det är bara att låtsas som ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 förut i musik så skulle jag säga ett ord till läraren jag sa men ... sen tyssssttt o förut kom en kille 2 minuter försent från rasten o nåra tjejer kom 15 minuter förtjänt hon sa bara till min kompis men till tjejerna hej ni kan sätta er vi börjar snart jag o min andra kompis blev förbannade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Min no-lärare är rena motsatsen.När jag tog av mig min mössa på lektion så hade jag lite "spretigt" hår så sa läraren.Fy f*n Johan,du ser för jävlig ut.Ta på dig mössan igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 vilken normal lärare som tjötar hur håret ser ut. Mitt hår är alltid spretigt och min lärare säger aldrig så till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 min kompis ( som är en tjej ), tappa en penna och hon sa -* j*vla ho"a!!! * mitt framför läraren, och min kompis sa inget och min lärare sa att han skulle gå upp till rekton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Är man fjortis om man fnittrar? Oj, då är jag illa ute... I min klass får killarna på vissa lektioner föra så mycket oväsen de vill utan att läraren bryr sig... ok, de bryr sig ändå inte. Jovisst, vissa lärare favoriserar. Det är bara att låtsas som ingenting. Nej man är inte fjortis bara för att man fnittarar.. Jag trodde att du skulle förstå vad jag menade, men det är kanske inte så lätt.. Antingen förstår man vad jag menar eller inte kan inte förklara mer än så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.