w4nkarN Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Travian är så stort bland medlemarna så jag tycker attt Travian och Tribalwars ska få ett forum. Anledningen att jag tog Tribalwars också är för att det är rätt likt Travian. Nå som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 jag håller också med fast travian år roligare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 On topic igen. Bara lite off Topic. Tribalwars är roligare enligt mig. jag har större respekt där än i Travian. Mer än 100 medlemar på Travian är medlemar på Fuska. kanske 1000 också.Stort är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Men skapas det så oerhört många trådar om just de spelen att de inte får plats i webbspelsforumet? Jag ser då max en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Travian forum behövs ej enligt mej! Inte tribalwars heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Travian forum behövs ej enligt mej! Inte tribalwars heller. Exakt, och jag tror knappast att 1000 medlemmar från fuska spelar något av dem, inser du hur mycket det är? Verkar inte finnas många trådar alls om det i webbspelsforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Det kommer bli mer inlägg om man gör ett forum om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Det kommer bli mer inlägg om man gör ett forum om dom. Intressant.. Du verkar kunna spå in i framtiden. Något du kan lära mig? (Gah. -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ett stort spel med lite trådar får många trådar när det får ett egetforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Skapa ett gruppforum om du behöver ett forum om tribalwars/travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.