Gäst Denieru Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 men hur faen skulle jag veta de? inte exakt varje da man vill sluta wow -.-Om du inte vet det ska du inte komma och påstå att dem inte kan veta varför dem slutar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 September 2007 Rapport Dela Skrivet 15 September 2007 men hur faen skulle jag veta de? inte exakt varje da man vill sluta wow -.-Om du inte vet det ska du inte komma och påstå att dem inte kan veta varför dem slutar. men tog en ren gissning -.- aldrig spelat ett spel vart dom vill veta varför man slutar :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 men hur faen skulle jag veta de? inte exakt varje da man vill sluta wow -.- Om du inte vet det ska du inte komma och påstå att dem inte kan veta varför dem slutar. men tog en ren gissning -.- aldrig spelat ett spel vart dom vill veta varför man slutar :S Men vilken onödig gissning, tycker du inte? Hålla på att anklaga mig för att ljuga, när du ljuger själv. fuhycklare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Men vilken onödig gissning, tycker du inte? Hålla på att anklaga mig för att ljuga, när du ljuger själv. fuhycklare! det var en logisk gissning, annars äre bara att man quitar en massa account för expansion men med olika identiteter och få 200 wotlk hem skickat och sen sälja svart på gatan för lite dyrare pris, eller typ sluta för man inte har pengar till gamecard eller nå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 något releasedatum har jag dock inte sett ännu, någon annan som vet? Nästa år i Mars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 något releasedatum har jag dock inte sett ännu, någon annan som vet? Nästa år i Mars. jag har hört att det kommer i februari :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Blizzard har sagt att de ska göra expansion varge år. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Blizzard har sagt att de ska göra expansion varge år. :oÅh nej.. Men dem tänker ju bara på hur dem ska tjäna pengar... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleft Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Blizzard har sagt att de ska göra expansion varge år. :o Det orkar man ju inte med. Ett expansion varje år kommer att bli riktigt rörigt. -.- Blizzard tar i för mycket. Var bättre innan TBC, mycket, mycket, mycket bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Exakt. Jag tycker det var bättre innan TBC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Innan TBC hade spelet en känsla, nu känns det bara oäkta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Oäkta? Snarare mer äkta när man dödar riktiga roller. Ja, så ni skulle att tycka att det är kul och köra mc fortfarande 4-5 timmar per dag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg