JonteFire2 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Jag är på det första templet.... mayahem temple eller vad det heter jah är där som man kan göra egna fusk-koder... kan nån förklara hur man styr med den... jag kan aldrig komma i mitten av den stora tavlan med bokstäver HUR GÖR MAN?!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 ska man inte skjuta ägg på bokstäverna?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Som JohanFoppa sa ska man skriva in fuskkoder där. Först måste du skriva in Cheato för dom här. SREHTAEF - Du kan ha dubbelt så många fjädrar. SGGE - Du kan ha dubbelt så många ägg. FOORPLLAF - Inge skada när man rammlar. KCABYENOH - Du får sakta tillbaka liven. XOBEKUJ - Fixar Jukeboxen i Jolly Roger JIGGYWIGGYSPECIAL - Alla världar öppnade. NESTKING - Oändligt med fjädrar. SUPERBANJO - Snabbare banjo (björnen) SUPERBADDY - Snabbare fiender. PLAYITAGAINSON - Alla filmer i replay mode. Redigerat 9 Augusti 2007 av AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 På första koden menar du nog SREHTAEF, dvs FEATHERS baklänges. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 men det är ju helt j*vla cp!!!! det funkar inte, jag fattar inte vad jag ska göra! det går ju inte att sikta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 men det är ju helt j*vla cp!!!! det funkar inte, jag fattar inte vad jag ska göra! det går ju inte att sikta!Du måste gå till en sånn där militär gubbe och skaffa nån sak.Sen håller du in R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 man trycker väl ändå c uppåt för att sikta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 ja, men det är så att jag har banjo tooie på emulator... så jag vet inte kontrollerna för c-knapparna, R och L... kan ni säja dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 ja, men det är så att jag har banjo tooie på emulator... så jag vet inte kontrollerna för c-knapparna, R och L... kan ni säja dem?Du väljer knapparna själv -.----------- Btw så vare vist C-Upp det var hålla in R i flera spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 NESTKING - Oändligt med fjädrar. man får oändligt med ägg oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg