GutenLOL Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jo, mitt PS gick sönder idag. Hand kontrollen vill inte funka. Någon som vet vad man kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Köp en ny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 min kompis tappa sin i vattnet (ps2) och så funkade den inte så han köpte en ny :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 skicka den för lagning? :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Vlket ps var det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 1, för 2an har ju ett eget forum ;) Det är kontrollen som den inte vill reagera på. Jag har 2 men ingen av dom funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 1, för 2an har ju ett eget forum ;) Det är kontrollen som den inte vill reagera på. Jag har 2 men ingen av dom funkar. gick dom sönder samtidigt? isåfall är det nog inget fel på kontrollerna utan på själva konsolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Joo, det är det konstiga. Den funkade dagen innan, sen, KAPUTT!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 haru en lillebror eller så.. dom kan ju ha förstört nå viktigt. Men testa och fixa in den på lagning där du köpte den.. Om garantin är kvar då. (som den kanske inte är :o) Det kan ju vara så att den som styr kontrollmanicken inne i kontrollen kan ha kaputtat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Sätt i ett spel såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Om man inte har i ett spel. så kommer man till en meny såklart. Där kan man testa den.. Hur gåre med ditt ps1 nudå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 18 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Nää, det är helt paj. Nåja, det var ändå lite sugig grafik på det. Spelade typ Spyro, Croc, Crash Bandicoot 2&3 osv :) Inga viktiga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg