Thunder Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Hej! =D Jag spelar flyff och vill ha någon att lvla med ^^ Dessa chars kör jag på just nu: Namn:........Job:.................Level: MoonKiller ....aoe bp ..............60 MoonBow .....BJ .....................62 MoonHealer ..RM ....................80 MoonKiIIer ...Merc (blade) ......36 MoonYJ ........Acrobat (jester) ..31 alla på aibatt Adda mig på msn om du vill spela =D [email protected] Redigerat 6 Augusti 2007 av Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 wow ! jag e bara lv 19! kan du buffa mig och hjälpar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 spelade men ledsnade rätt så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Någon som vet vart jag kan ladda ner flyff med torrentprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Flyff Torrent Har själv nyss börjat spela, så jag är bara lvl 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Oj! det va länge sen jag va ine på fuska dom har gjort det snyggt :D Jaja flyff va det SweMercenary...Blade...64...Lawolf xXSweRMXx...Ringmaster...61...Lawolf Ja det e dom jag spelar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Ni som spelar adda mig =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.