Skurken Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Long live MoparScape! Tack och lov att RS släppte 503 cachen! Här sitter jag och spelar MoparScape, med den nya grafiken + Bountyhunter. Roligt är det. What???? Rofl. Borde äga ju-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Frugooscape är det bästa mopar jag spelat! Man trycker bara en gång på logga in så har man loggat in... Se upp så ni inte råkar uppdatera sidan eller gå tillbaka eller liknande, då msåte ni starta om datorn för att komma in igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cod4slayer Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 men en fråga får man inte virus av moparscape och var skriver man in ipn?? tacksam för svar det värkar roligt men dettar år att ladda up :angry: :D ;) lol det tog bara 1 min att ladda ner för mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 men en fråga får man inte virus av moparscape och var skriver man in ipn?? tacksam för svar det värkar roligt men dettar år att ladda up :angry: :D ;) lol det tog bara 1 min att ladda ner för mig :P Tråden är nästan ett år gammal... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Om man spelar det. kan man bli IP bannad då? Ska testa på en gammal dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Om man spelar det. kan man bli IP bannad då? Ska testa på en gammal dator Du kan bli IP bannad från den servern du kör på ja. Men har du blivit IP-bannad från T.ex browniescapepk.no-ip.biz så är du inte IP-bannad från Death1.no-ip.biz(detta är bara ett exempel men death1 och browniescape är riktiga servers) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Ok , tack Vet nån någon bra server då? Ska testa det imorgon. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Ok , tack Vet nån någon bra server då? Ska testa det imorgon. :P Testa Browniescapepk.no-ip.biz det är en bra server(jag kör den på silabsoft, men den funkar på moparscape också) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Kaza-scape.no-ip.biz är en bra server är mod där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker382774 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Vilken serv är bäst den jag ska in på laggar bara :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Vilken serv är bäst den jag ska in på laggar bara :(Ladda ner Deltascape (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 men en fråga får man inte virus av moparscape och var skriver man in ipn?? tacksam för svar det värkar roligt men dettar år att ladda up :angry: :D ;) lol det tog bara 1 min att ladda ner för mig :P NICE BUMP! Snälla lås trådet. Kan inte anmäla för att den granskas redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg