Hoppa till innehåll

Guild Wars


Gäst Samus aran
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det finns inga raser. bara klasser. Klasserna är: Warrior, Elementalist, Mesmer, Ranger, Monk, Necromancer. Dessa får man oavsätt vilket spel man köper sen om man köper factions får man även Assassin och Ritualist. Och om man köper Nightfall får man Paragon, Dervish.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när man är ute och "leker" så kan man oftast bara vara 8 st i sitt party, lägre tidigare i spelet. Man kan välja mellan ett antal olika ansikten och sånt när man gör sin gubbe så många ser väldigt lika ut :P men det som skiljer en från mängen är ens armor, det finns massor med olika armors som man kan färga så de blir snyggare. de kan bara köpas från armor npc's inte från spelare. Det finns en pvp värld med olika arenor i, typ team arena och random arena. sen finns det pve världen som jag tycker är roligare och som jag tycker du borde starta i så du lär dig grunderna(finns inget jobbigare än en pvp gubbe som frågar typ:hur får jag pengar och sånt...man kan bara tjäna pengar i pve). Snart kommer ett nytt gw spel ut, den första expansionen som man måste ha något av de andra spelen för att spela. Och om nåt år så kommer gw2 och där kan man vara andra raser^^(längtar..) jaja har du nån till fråga så skriv. Tycker att gw borde få ett eget subforum på Spelforum för överallt i pc forumet så finns det frågor om guild wars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker factions är bättre för dom har sin mkt roliga luxon vs kurzick strid(kurzick är bäst)där man kan spela AB(alliance battle) där man strider 12vs12.Factions har lite sämre story men det gör inget för AB är så roligt ^^.Nightfall har hereos och gw blir mkt lättare med dom,och du kan själv fixa skillen och deras vapen(vapen kan bli lite jobbigt när man har typ 7 heroes på alla gubbar och de vill alla ha max vapen <_<) . men köper du båda sammtidigt så gör det ju inget :P. när du har instrallerat gw så måste du först "create account" men sen om du har köpt ett till så ska du "add access key"(de är båda på samma knapp men efter du har tryckt på den så kommer ett nytt val där det står om man vill add eller create) om du inte addar så kan du inte springa runt med samma gubbe i båda världarna. du börjar med 4 "slots"(antal gubbar) om du bara har ett spel men sen får du 2 till för varje spel du addar till ditt account. ja som sagt förra gången jag skrev, är det något mer så tveka inte ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...