Wico Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 Hej, jag hittade ett program ute på internet.. Programmet används till att fuska på Flash Spel..! Notera: Det är inte jag som gjort spelet! Download: http://rapidshare.com/files/47180713/Install.rar --------- Hur man startar Första av allt ändra dina inställningar i Menu > Game > Options. Du kan välja kvalitet mellan High - Medium - Low. Infoga nu det spel som du vill spela i Menu > Gamel > Insert Game. Du kan välja ett spel eller så kan du inträda ditt eget spel, börja med en URL till spelet. Notera: När du inträder en URL så ska sista ordet vara .swf inte .html eller Något. --------- Variables Spel..............Variable Snow Board: score Skate Board: score Murloc RPG: money, level Duck Hunt: score Bubble Trouble: bodovi1, razina, 'these vars are for Level and score Gold Miner: Score, goalDis Defend Castle: Score Stick RPG: Cash, Time, Day, hp, hpmax, karma, charm, intelligence, strength, gamelen Tjock text = Bra Spel Citera
metoo Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 haha pwnage :) recomenderas, ( har inte sökt egfter virus men det funkar ju så ifall det nu skulle vara virus så skulle jag ta död på det och fortsätta använda programmet :cool: Citera
metoo Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 :)orka, detta e bra för dom som inte ''hackat'' så mycke, men igentligen kan alla göra detta engkelt i volken engine somhälst * tex ,cheatengine' artmoney' wpe pro' kanske lägger upp en mer avancerad guide senare*. Citera
Wico Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 :)orka, detta e bra för dom som inte ''hackat'' så mycke, men igentligen kan alla göra detta engkelt i volken engine somhälst * tex ,cheatengine' artmoney' wpe pro' kanske lägger upp en mer avancerad guide senare*. Ja men detta är det enklaste för flash spel, eller ? Citera
WASD Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Det enklaste jag känner till är .sol editor (googla), man går in i typ C:\...\sin användare\application data\flash\hamsterpaj.net så öppnar man typ, murloc.sol så ser man all sin score & kan ändra, men det funkar bara med spel som har save funktion, annars kör jag artmoney Citera
Wico Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 Skall testa det, men nu för tiden kör jag med CheatEngine.. brukar fuska på tex DragonFable online eller vad det heter! Citera
Shaitan Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 Oj! Vad häftigt! Ett sådant program tar ju faktiskt 5 minuter att göra... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.