Wico Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Hej, jag hittade ett program ute på internet.. Programmet används till att fuska på Flash Spel..! Notera: Det är inte jag som gjort spelet! Download: http://rapidshare.com/files/47180713/Install.rar --------- Hur man startar Första av allt ändra dina inställningar i Menu > Game > Options. Du kan välja kvalitet mellan High - Medium - Low. Infoga nu det spel som du vill spela i Menu > Gamel > Insert Game. Du kan välja ett spel eller så kan du inträda ditt eget spel, börja med en URL till spelet. Notera: När du inträder en URL så ska sista ordet vara .swf inte .html eller Något. --------- Variables Spel..............Variable Snow Board: score Skate Board: score Murloc RPG: money, level Duck Hunt: score Bubble Trouble: bodovi1, razina, 'these vars are for Level and score Gold Miner: Score, goalDis Defend Castle: Score Stick RPG: Cash, Time, Day, hp, hpmax, karma, charm, intelligence, strength, gamelen Tjock text = Bra Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 haha pwnage :) recomenderas, ( har inte sökt egfter virus men det funkar ju så ifall det nu skulle vara virus så skulle jag ta död på det och fortsätta använda programmet :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Sök igenom det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 :)orka, detta e bra för dom som inte ''hackat'' så mycke, men igentligen kan alla göra detta engkelt i volken engine somhälst * tex ,cheatengine' artmoney' wpe pro' kanske lägger upp en mer avancerad guide senare*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 :)orka, detta e bra för dom som inte ''hackat'' så mycke, men igentligen kan alla göra detta engkelt i volken engine somhälst * tex ,cheatengine' artmoney' wpe pro' kanske lägger upp en mer avancerad guide senare*. Ja men detta är det enklaste för flash spel, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Det enklaste jag känner till är .sol editor (googla), man går in i typ C:\...\sin användare\application data\flash\hamsterpaj.net så öppnar man typ, murloc.sol så ser man all sin score & kan ändra, men det funkar bara med spel som har save funktion, annars kör jag artmoney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Skall testa det, men nu för tiden kör jag med CheatEngine.. brukar fuska på tex DragonFable online eller vad det heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Oj! Vad häftigt! Ett sådant program tar ju faktiskt 5 minuter att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.