Manga Master Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Jag har anmält ett par ett par ggr. Fast när jag gör det kan inte nån av er mods skriva typ tak för att ni anmälde tråden du gjorde rätt som gjorde det. Man kan ju tro att man anmäler helt i onödan utan att ni ens tittar på det. Citera
admin Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Titta på tråden som du anmälde istället så ser du att något görs om vi tycker att det behövs. Anledningen till att vi inte svarar på anmälningar är för att det är massor som kommer in och det vore för jobbigt att svara på alla. Citera
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Skaffa fler moddar då! dom kräver väl ingen lön. Jag tycker det förekommer maktmissbruk bland moddarna...klagar över små saker och ger lite onödiga varningar hit och dit. vart och vartannat inlägg som blir ju låst av den så kallade 1.11 reglen som verkar betyda lite vad som helst. Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Fast det kanske är lite svårt att hitta dom som kan ta hand om sidan! Man kan ju inte ta vem som helst! Citera
sboy2 Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 ni kan ju göra så att när ni läser anmälan så skickar automatiskt ett medelande där det står "vi har läst din anmälan.Tack för att du anmälde" Citera
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 ni kan ju göra så att när ni läser anmälan så skickar automatiskt ett medelande där det står "vi har läst din anmälan.Tack för att du anmälde" Det borde inte vara så svårt?Eller?? Citera
Dannie Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 Då skriver nog hälften "varsågod", och så blir brevlådan proppfull på 10 sekunder... Men varför behövs nåt sådant? Som exempel kanske det sänds av "misstag". Finns vissa som anmäler helt i onödan. Skulle se dumt ut att berömma dom för att de bröt mot en regel (som i detta fall blir §1.18.) Citera
Gäst Soffan Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 Då skriver nog hälften "varsågod", och så blir brevlådan proppfull på 10 sekunder... Men varför behövs nåt sådant? Som exempel kanske det sänds av "misstag". Finns vissa som anmäler helt i onödan. Skulle se dumt ut att berömma dom för att de bröt mot en regel (som i detta fall blir §1.18.) Ja du har rätt...Då får vi väl strunta i det! Citera
sboy2 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 men ni kan ju göra så att man inte svara på dom automatiska utskicken.ok så kan det stå att ni ska kolla om vi har gjort en bra anmälan eller om det inte va något fel på den Citera
Manga Master Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2004 Då skriver nog hälften "varsågod", och så blir brevlådan proppfull på 10 sekunder... Men varför behövs nåt sådant? Som exempel kanske det sänds av "misstag". Finns vissa som anmäler helt i onödan. Skulle se dumt ut att berömma dom för att de bröt mot en regel (som i detta fall blir §1.18.) Du skriver att detta är §1.18.Regeln säger att det står hur man ska göra för att anmäla fast om det är så många som anmäler när detär helt fel att anmäla då måste ni ju ha förklarat lite dåligt. Men jag vet inte men det är iallfall det jag tror Citera
sboy2 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Skrivet 14 Mars 2004 nej det är bra för då vet man att någon har sett anmälan Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.