Firecracker Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Hejsan! Alltså jag installerade IEspell efter jag sett den första gången på fuska.se. Men alltså finns det ingen svensk ordlista? För det är ju ingen ide att ha stavningskontrolls knappen då man ändå skriver på svenska. Citera
Katt Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Tyvärr, det finns nog bara för Engelskt språk, än så länge... Citera
Firecracker Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Men varför finns det på fuska då? :S Citera
Katt Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) För att det är en standardfunktion som följer med IP.Board (den forumlösningen som Fuska använder). Det är nog mest engelska sidor som använder IPB. Kan även tilllägga att på Mandriva och en hel del andra Linuxdistar, så finns inte stavningskontrollknappen med, och förmodligen även på andra webbläsare än IE på Windows också. Redigerat 6 Augusti 2007 av Katt Citera
Firecracker Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 jaha, okej. Men tack ändå för nu vet jag då. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.