Hoppa till innehåll

Den Där Dokumentären På Fyran..

Ytterman

Rekommendera inlägg

Våldslekar har funnits hela tiden, det här är bara en uppgradering. Det var säkerligen samma probelm för 50 år sedan som nu, men dem har väl antagligen inte brytt sig att när man låtsas leker att man är soldater o skjuter med pinnar på t.ex. 50-talet, att det kan ha påverkat några att använda riktiga vapen o döda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Den där dokumentären var crap... Man måste ha en viss psykisk störning lr ett trauma ifall man ska bli påverkad av våldspel... Ingen bryr ju sig om åldersgränserna och ingen i affären säger till..

Jo, för när jag var tio så fick jag inte köpa Sims livin it up för det är 15 års gräns på det...

mamma fick köpa det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg inte att Postal 2 är dåligt! För det är det inte, skönaste spelet nånsin ju.. :P Haha, jag är psykiskt rubbad, ja. Det är ju vilt kul att choppa av folk huvet med spaden och sen sparka fotboll med det... Haha! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att man ska förbjuda Postal 2 men inge andra spel.

Min mamma säger att jag får spela vilka spel jag vill för hon vet att jag inte går ut på stan och börjar mörda en massa oskyldiga människor.

Men det är sant det som Orochimaru säger att dom bara vissar det värsta ur spelen för att dom vuxna ska bli upprörda och få spelen förbjudna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...