Ferrie Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Våldslekar har funnits hela tiden, det här är bara en uppgradering. Det var säkerligen samma probelm för 50 år sedan som nu, men dem har väl antagligen inte brytt sig att när man låtsas leker att man är soldater o skjuter med pinnar på t.ex. 50-talet, att det kan ha påverkat några att använda riktiga vapen o döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Den där dokumentären var crap... Man måste ha en viss psykisk störning lr ett trauma ifall man ska bli påverkad av våldspel... Ingen bryr ju sig om åldersgränserna och ingen i affären säger till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Tycker det är konstigt att man blir påverkad av våldspel.. det är ju föräldrarnas ansvar att se till att barnet inte blir påverkad av våldspel. Märker dem det så ska dem ju göra något åt det annars så blir det ju värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Den där dokumentären var crap... Man måste ha en viss psykisk störning lr ett trauma ifall man ska bli påverkad av våldspel... Ingen bryr ju sig om åldersgränserna och ingen i affären säger till.. Jo, för när jag var tio så fick jag inte köpa Sims livin it up för det är 15 års gräns på det... mamma fick köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Säg inte att Postal 2 är dåligt! För det är det inte, skönaste spelet nånsin ju.. :P Haha, jag är psykiskt rubbad, ja. Det är ju vilt kul att choppa av folk huvet med spaden och sen sparka fotboll med det... Haha! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Kul kanske, men normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Normalt.. Njae, kan diskuteras liksom. Men jag tycker verkligen inte att det borde sluta säljas eller nåt.. Alla får ju ha sitt tycke om vilka spel som är roliga o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Vad det Postal 2 när dem slog av huvet?? Ja, jag laddar ner det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag tycker att man ska förbjuda Postal 2 men inge andra spel. Min mamma säger att jag får spela vilka spel jag vill för hon vet att jag inte går ut på stan och börjar mörda en massa oskyldiga människor. Men det är sant det som Orochimaru säger att dom bara vissar det värsta ur spelen för att dom vuxna ska bli upprörda och få spelen förbjudna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_VC_KING Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 men va f*n jag tycker att det är löjligt att skylla på dataspel och tv-spel om man går ut och skuter nån.Dom som gör det är bara sjuka i huvet tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Japanerna som var med i början sa ju att de delar av hjärnan som producerar känslor och tankar är inaktiva och att det är de delar där man löser problem som är aktiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 HALLÅ, nån som vet när reprisen kommer??? å spela fotboll me mäniskor hövven=inte normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.