igglypuff Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Tja, jag bara undrar, är det möjligt att använda en datormus och tangentbord till Xbox 360 utan att behöva köpa något tillbehör... Jag har ett Logitech G15 tangentbord och en Razer Diamondback mus, då skulle jag kunna koppla in de på framsidan i USB och köra spel eller skriva PM över Live? Eller måste man ha en sådan här: http://www.modchip-store.co.uk//XFPS-360-PRO-p-355.html för att kunna köra spel? Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 tror att man använda datorns fast har hört att man måste köpa en speciell till xbox 360. vet inte riktigt så googla. Citera
xpliT Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Är ganska säker på att man måste köpa det som är gjort för 360 men googla som sagt. Citera
Filiandor Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Du behöver bara ett USB tangentbord och sen koppla in den i 360 sen kan du skriva hej vilt. Mus har jag inte testat. Citera
igglypuff Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Så jag kan koppla in ett tangentbord och skriva medelanden med det asså, det verkar nice :) Tack för svaren :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.