Gäst InTech Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Men åh. Vi jämför Motorstorm med forza motorsport.. För båda dem satsar på grafiken. Då är Motorstorm MYCKET snyggare. OCH ps3 har ju ändå kommit ut alledes nyss.. Så släng er i väggen 360-fanboys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Vi ha nyss sagt att Turn10 som gjorde Forza 2 Inte satsade på grafiken... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Att jämnföra grafiken mellan konsoller går bara att göra i spel som kommer till båda konsollerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 360 POWER!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Att jämnföra grafiken mellan konsoller går bara att göra i spel som kommer till båda konsollerna! Och det var det som gamespot gjorde i tester här innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jo jag vet, och enligt de har 360n bättre grafik, tycker det är kul att höra, men det jag sa var riktat mot InTech också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jo jag vet, och enligt de har 360n bättre grafik, tycker det är kul att höra, men det jag sa var riktat mot InTech också ;) Jo jag förstod det men ville bara tilläga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Det var ju kul att höra, om det nu är så. Sen kan jag hålla med InTech även om jag nu är en såkallad "360-fanboy". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Men det visste man ju f*n innan de lanserade PS3an :P Vad kan Sony göra som är bättre än MS? psp, ps1, ps2 och ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 just nu är det väl ingen större skillnad på grafiken på spelen på ps3 och 360, om 360 har bättre grafik på nåt spel så har ps3 bättre på nåt annat, även om ps3 inte har kommit med nåt spel med grafik i klass med gears of war än så skulle det bli en grym skillnad i bild om sony gick upp från 8 bitar till 12-14 bitar vilket inte microsoft kan eftetrsom varken xbox 360 eller elite har hdmi 1.3 utan den gamla versionen hdmi 1.1 vilket också gör att de inte har fullt stöd för ljudförmaten dolby truehd eller dtshd som kommer bli standard om bara nåt år. om nån fattar så e det rätt b och gör att ps3an kommer kunna få mkt bättre grafik än 360 om något år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Så här är det... Xbox 360 har bäst grafik just nu. Men ps3 kommer få bättre grafik senare. Men snart kommer xbox 360 elite så då kommer MS Leda!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Nja, grafiken är ju inte uppgraderad, enda e att det är inbyggd HD port och att man får en HD sladd med den som kommer ändra grafiken, så PS3 kommer leta senare också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.