Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Vad tycker ni om Overlord? Jag har köpt det, och snart klarat det, och jag tycker att det faktiskt är riktigt bra. Det påminner om Pikmin, och jag får även sköna Fable-vibbar av det. Ladda ner demot och testa om ni är osäkra på det, men jag rekommenderar det starkt! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 jag är i den grottan man får dom gröna gubbarna och det är sista questen där sen ska jag till andra staden, men jag fattar inte när jag gått ut ur grottan kan jag inte spawna dom gröna även fast jag har tagit boet, men iaf det är ett bra spel ganska likt Fable också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 jag är i den grottan man får dom gröna gubbarna och det är sista questen där sen ska jag till andra staden, men jag fattar inte när jag gått ut ur grottan kan jag inte spawna dom gröna även fast jag har tagit boet, men iaf det är ett bra spel ganska likt Fable också För att ge svar på frågan: du måste kanske skaffa lite grön life force? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Tyckte inte om spelet så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 §1.12 Låst~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg