NosH Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Tjenna har nu tänkte att beställa ett xbox 360 frågan är dock om jag ska köpa ett premium som ligger på tusen lappen dyrare änn det vanliga..och är det värt att köpa premium???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Preimium - Gratis Xbox Live i 3 månader (tror jag), trådlös kontroll, hårddisk, HD-kabel, headset och Live-kabel. Core - Ingen hårddisk, kontroll (ej sladdlös), ingen hårddisk, inget gratis Live. Köp Premium, det är det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 behöver man ha en hårddisk eller för om man köper Core då kan man väl spela alla spelen å så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Du kan spela spel utan hårddisk men du kan ej spara. Jag skulle köpt premium, fast själv har jag core då alla premium paket var slut på realsen då jag köpte min 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 om man inte kan spara suger ju Core men seriöst en tusenlapp mera för Premium det är f*n dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 ska köpa xbox 360 på ramadan i september. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 HDDn kostar endast 1000kr den, om du köpa den separat alltså, så det är värt med premium :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Premium är väldigt billigt med tanke på alla tillbehör som följer med. Om man skulle köpt alla dessa tillbehör separat så skulle det blivit ett mycket saftigare pris. Men sen kan man alltid köpa ett 64 MB minneskort till Core. Men jag kan absolut rekommendera Premium speciellt om du ska spela online med den fantastiska live funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 köp en premium och sök på bästa pris på pricerunner.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) köp xbox 360 elite annars när det kommer ut :visslar: då får du 120 gb hårdisk istället för 20 som det är på premium och hdmi uttag bla.a plus att den är svart vilket är snyggare. det kommer också en grön med 20 gb hårddisk och hdmi som jag tror kommer kosta lika mkt som premium men den kommer nog inte förrän samtidigt som halo 3.. men om du vill bara ha en premium så tycker jag inte du ska köpa den än för micrsoft jobbar på att förse premiumkonsolerna med hdmi-port, bättre kylning och lägre ljudnivå.Halo 3 versionen elite versionen Redigerat 15 Augusti 2007 av Bellic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 köp xbox 360 elite annars när det kommer ut :visslar: då får du 120 gb hårdisk istället för 20 som det är på premium och hdmi uttag bla.a plus att den är svart vilket är snyggare. det kommer också en grön med 20 gb hårddisk och hdmi som jag tror kommer kosta lika mkt som premium men den kommer nog inte förrän samtidigt som halo 3.. men om du vill bara ha en premium så tycker jag inte du ska köpa den än för micrsoft jobbar på att förse premiumkonsolerna med hdmi-port, bättre kylning och lägre ljudnivå.Halo 3 versionen elite versionen Japp det kommer en Xbox 360 Premium Halo edition, helt enkelt Premium med en massa Halo 3 tillbehör och spelarbilder från Halo 3 redan inlagda på hårddisken mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.