garkan Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Varje gång någon i familjen laddar ner något så börjar min CS eller vad som hälst för spel att lagga , varför och hur kan man ta bort detta lagg . Dom dampar när jag typ pausar nerladdningarna och jag vill jättegärna spela lite spel ibland när jag har tiden till det . Som sagt . Varför och hur kan man ta bort detta "lagg". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Eftersom Nerladdning kräver rätt mycket av nätverket så är risken att det laggar..... men bara för internetspel som CS... be dom stänga av nån timme då o då elelr spela när dom inte laddar ner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 om du inte vill att nån ska ladda ner skriv sv_allowdownload 0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Varje gång någon i familjen laddar ner något så börjar min CS eller vad som hälst för spel att lagga , varför och hur kan man ta bort detta lagg . Dom dampar när jag typ pausar nerladdningarnaoch jag vill jättegärna spela lite spel ibland när jag har tiden till det . Som sagt . Varför och hur kan man ta bort detta "lagg". om du inte vill att nån ska ladda ner skriv sv_allowdownload 0 Stänga av nerladdningen och att pausa är väl rätt samma sak AntonJ3000? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 om du inte vill att nån ska ladda ner skriv sv_allowdownload 0 Stänga av nerladdningen och att pausa är väl rätt samma sak AntonJ3000? Om man skriver sv_allowdownload 0 i servern så kan inte någon ladda ner längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 JA OCH OM MAN GÖR DET SÅ DAMPAR HAN FÖRÄLDRAR.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 JA OCH OM MAN GÖR DET SÅ DAMPAR HAN FÖRÄLDRAR..Varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 läs första inlägget.. och jag vet inte varför.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Oj, trodde han menade att när dom laddade ner CS saker men det var visst överallt. Skaffa nån netlimiter så dom får segare internet istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 om man har många datorer i ett nätvärk ska man ha högre internet hastighet, jag har 8mbit & har 2 datorer & jag märker inte att det laggar men om man laddar ner på samma som man spelar på laggar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 1. Skaffa bättre bredband 2. Skaffa en fördelare, ex netlimiter 3. Spela med lagg 4. Stäng av nerladdningen Dessa har du att välja på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Eller så drar du ut internet sladden till den som snor mycket internet :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg