360Xbox Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Liberty City Minute, 30G, You finished the story in less than 30 hours. (klarade det på typ 20 timmar ;) ) Half Million, 55G, You have amassed a fortune of $500,000. You Won!, 60G, You have completed the story. Började om på gta 4 för några dagar sen klarade ut det i förgår :lol: Har också Liberty City Minute, förr så trodde jag att man skulle vara tvungen att skynda sig som fan för att få den.Men jag segade mig jävligt mycke men fick den ändå. :P Redigerat 5 Juli 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Lego Indiana Jones - kommer inte ihåg vad den hette, men man skulle döda indy med henry jones. GTA IV - No More Strangers (5) meet all random strangers Mirrors Edge - kommer inte ihåg namnet. (30) get a 50 star rating on time trial Redigerat 5 Juli 2009 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Öm, Completed Chapter 5-3 (15) - RE5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 dead rising : ZOMBIE KILLER 20G KILL 1,000 ZOMBIES!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Brick Wall - 10 G You've blocked incoming attacks 5 times Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) alla Achievement som jag har fått idag på dead rising Legendary Soldier KILL 10 special foreses gubbar 20G Hella Copter 20G skutt ner en helikopter Humanist 20G Get at least 10 survivors out of the mall Life Saver 20 G Get at least 20 survivors out of the mall Bullet Point 20G Fire at least 1,000 bullets Perfect Gunner 20G Don't miss with a machine gun Stunt Driver 20G Jump a car at least 33 feet (10 meters). Stunt Rider 20G Jump a motorcycle at least 33 feet (10 meters). Overtime Mode 20G Unveil all CASES and be at the heliport at noon. ∞ Mode 20G Get the true ending. Peace Keeper 20 G Defeat at least 5 psychopaths och sist men inte minst : Zombie Killer 20G Defeat at least 10,000 zombies många va? Redigerat 1 Augusti 2009 av GORILLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Heavy Metall... (35) - GH: World Tour Jag hoppades de skämtade med 444444. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Idag har jag inte låst upp nått men igår på 50 Cent Blood In The Sand låste jag upp en massa jävla achievements. I'm Supposed To Die Tonight (20) Complete Mission 1 on any difficulty Get In My Car (20) Complete Mission 2 on any difficulty Candy Shop (20) Complete Mission 3 on any difficulty Straight To The Bank (20) Complete Mission 4 on any difficulty Disco Inferno (20) Complete Mission 5 on any difficulty Amusement Park (20) Complete Mission 6 on any difficulty Gunz Come Out (20) Complete Mission 7 on any difficulty I'll Still Kill (20) Complete Mission 8 on any difficulty Gotta Make It To Heaven (20) Complete Mission 9 on any difficulty Got Paid (25) Complete all missions on Easy or better difficulty level Packin' Heat (10) Unlock all pistols Hit and Run (10) Run over a foot soldier in a driving section Ramping Up (10) Complete any of the ramp scenarios in a driving section Up Close (5) Perform a counter kill Got It Done (5) Successfully complete one scenario Scenario Master (20) Successfully complete 50 scenarios Black Belt (40) Unlock all counter kill packs Sharpshooter (25) Kill an enemy by shooting a rocket or grenade out of the air using Gangsta Fire Fly Poster (15) Collect all 5 posters on any level. This can also be achieved by assisting another player in Coop Target Practice (15) Shoot all 5 targets on any level. This can also be achieved by assisting another player in Coop Flying High (10) Score air time from a single character for more than 10 seconds Massacre (10) Kill 5 enemies fast enough to score a 5 kill combo Not Bulletproof (0) Died on Easy difficulty 380 G - 23 achievements Alltså låste jag upp hälften av alla achievements på 50 Cent BoTS på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 FIFA 09 Gimme Five - 5 GS Gör 5 mål i arenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Kommer inte riktigt ihåg.... Det kanske var när ja körde lite burnout :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 FIFA 09 Time you played a match? - 15GS Gör 20 mål i arenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 FIFA 09 Time you played a match? - 15GS Gör 20 mål i arenan Haha nice tid du skickade in på :P 13:37!!!!!!!!! Harru låst upp mycket på fifa eller? själv har jag fixat typ 700 gamescore där =/ Allt annat är typ secrets Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.