Touchmagic Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 (redigerat) Chain reaction (20) - GTA IV Blow up 10 vehicles in less than 10 seconds Redigerat 14 September 2009 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 (redigerat) GTA IV - Genetically superior (25) Come first in 20 races in single player Redigerat 20 September 2009 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Fable 2 The Ruler of Albion - 100 GS Amass a 2.5 million gold real estate empire, or be there when another Hero does. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Guitar Hero - Metallica kmr inte ihåg - (5G) You performed as drummer. YAY! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Halo 3 Pull - 25 GS On Citadel, got a Shotgun Spree during a ranked or social match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Halo 3 odst :bytit vapen med en medhjälpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Alla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Alla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D U have the skills of a god, my friend. Det tog mig typ en vecka att klara det på Veteran. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Alla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D U have the skills of a god, my friend. Det tog mig typ en vecka att klara det på Veteran. :( Haha jag satt och nötade hela fredagen efter skolan och hela lördagen, när jag slutade på lördagen var jag på one shot, one kill vid parishjulet, sen i söndags så nördade jag efter mina kusiner gick till typ 20.00 då jag klarade veteran men då började jag nöta mile high club som tog kanske en timma eller något :P minst 100 försök, utan att överdriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Alla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D U have the skills of a god, my friend. Det tog mig typ en vecka att klara det på Veteran. :( Haha jag satt och nötade hela fredagen efter skolan och hela lördagen, när jag slutade på lördagen var jag på one shot, one kill vid parishjulet, sen i söndags så nördade jag efter mina kusiner gick till typ 20.00 då jag klarade veteran men då började jag nöta mile high club som tog kanske en timma eller något :P minst 100 försök, utan att överdriva. Mm, pariserhjulet är segt, men jag är förvånad över att du inte hade några större problem med Heat eller No Fighting in the War Room, som jag tyckte var skitsvåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Alla achievements på cod4 sen i från fredag till söndag :D lånade det av en kompis och maxade det på 3 dagar :D U have the skills of a god, my friend. Det tog mig typ en vecka att klara det på Veteran. Haha jag satt och nötade hela fredagen efter skolan och hela lördagen, när jag slutade på lördagen var jag på one shot, one kill vid parishjulet, sen i söndags så nördade jag efter mina kusiner gick till typ 20.00 då jag klarade veteran men då började jag nöta mile high club som tog kanske en timma eller något :P minst 100 försök, utan att överdriva. Mm, pariserhjulet är segt, men jag är förvånad över att du inte hade några större problem med Heat eller No Fighting in the War Room, som jag tyckte var skitsvåra. Haha vem sa att jag inte hade det, största problemet med Heat var att komma ner till LZ igen, och på no fighting in the war room så kom jag typ halvvägs utan att en enda checkpoint hade aktiverats, sen precis när jag skulle lägga av så fick jag en checkpoint och fortsatte bara där ifrån, fast jag kollade också på walkthrough på den på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Kane&Lynch - Fragile Alliance (Complete the first level in co-op.) 10G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.