BURK Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fable 2 The dollcatcher 5 G Collect all the Hero dolls, or see another Hero collect them Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Test of Faith 80G - Mirrors edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Test of Faith 80G - Mirrors edgeskill, har 1000G i det spelet :D jag kommer ihåg när jag gjorde den achievementen, gjorde den på hard också, är det den som man ska klara spelet utan att skjuta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firehouse Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Test of Faith 80G - Mirrors edgeskill, har 1000G i det spelet :D jag kommer ihåg när jag gjorde den achievementen, gjorde den på hard också, är det den som man ska klara spelet utan att skjuta? Ja det är det :) Fast jag är så dålig kommer aldrig få den :( <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Ingen är dålig. Fokusera på ditt mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Test of Faith 80G - Mirrors edge skill, har 1000G i det spelet :D jag kommer ihåg när jag gjorde den achievementen, gjorde den på hard också, är det den som man ska klara spelet utan att skjuta? Ja det är det :) Fast jag är så dålig kommer aldrig få den :( <3 gör det på easy så ska du se, Hard var extremt svårt, speciellt sista banan i server-rummet, den sög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Fed The Fish - 5 G GTA 4 PC, f*ck yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Prince Caspian Aslan's Gift - 70 G Rid Narnia of the Telmarines Klara av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2010 Sob story lfd2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Speed Demon 20G (Tror jag) Skate 3 Man ska klara det allra sista DeathRacet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Mirrors edge: Pro runner-80 G B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Halo 3: Vidmaster challange 7 on 7th 0G Came... from.. Behind.. 5G Campaign complete Legendary 125G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.