lizem Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 För att få National Pokedex läste jag att man måste se alla 150 pokemon i Sinnoh Pokedex (alltså inte manaphy). Stämmer det? isåfall så hur ska man kunna se alla starter pokemonen, då måste man ju ha kompisar eller andra så att man kan göra det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Alla 150 pokemon ska gå att se i spelet. Hur, vet jag dock inte. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 För att få National Pokedex läste jag att man måste se alla 150 pokemon i Sinnoh Pokedex (alltså inte manaphy). Stämmer det? isåfall så hur ska man kunna se alla starter pokemonen, då måste man ju ha kompisar eller andra så att man kan göra det... Du behöver inte se event pokisarna heller. MEn liksom du ser ju pokémon när du möter tränare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 För att få National Pokedex läste jag att man måste se alla 150 pokemon i Sinnoh Pokedex (alltså inte manaphy). Stämmer det? isåfall så hur ska man kunna se alla starter pokemonen, då måste man ju ha kompisar eller andra så att man kan göra det... Du behöver inte se event pokisarna heller. MEn liksom du ser ju pokémon när du möter tränare Tränarna har starterna du inte har sett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 jag vet det nu, upptäckte det. men när jag startade ämnet hade jag inte spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg