Snookis Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag köpte precis Merciless Gladiator's Chain Helm med min hunter och undrar nu över meta gem. Kan jag lägga i ett billigare Meta Gem medans jag farmar till ett dyrare och sen byta ut det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Ja, gems kan bytas ut, dock raderas den förra gemmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Bra. Vill inte riskera att inte kunna sätta in ett bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Ja, gems kan bytas ut, dock raderas den förra gemmen. va, kan man byta gems som redan är socketad.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 såvitt jag vet nej... :P kan någon testa lr nått? hehe jag vill inte byta ut mina gems för att testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Ja, gems kan bytas ut, dock raderas den förra gemmen. [/quote Confirmed :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Ja, gems kan bytas ut, dock raderas den förra gemmen. va, kan man byta gems som redan är socketad.? Ja det kan man, man kan sätta en ny gem i socketen, dock så försvinner den som var där förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Hur gör man det? :s har också försökt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Vad är gem? Förlåt om jag är lite nybörjare... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Shift + Right click på föremålet, precis som första gången du ska socka dem. Då får du upp rutan med 1, 2 eller 3 gems inlaggda. Lägg det nya gemet PÅ det gamla gemet så kommer de bytas ut. Det gamla gemet Kommer FÖRSTÖRAS och kan aldrig återfås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Okej tackar så mycket, tänkte inte på att det förstördes så jag fick titta här igen för att vara säker :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg