GaaraOfSand Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 lr det va nog inge när man lägger in koden står det ju enter the code name Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Skriv bara "Deoxys". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 det funka inte när jag skulle in på pokédexen var det inge där och inte där man har pkmn heller. Också suklle gå in i ett pokémon center kom man till gubben man åker till olika öar och då kunna man bara välja vermilon(stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Jag tror att man ska gå in genom en dörr så kommer man dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 jag skulle skicka in en ar sida på fuska men det blev inte godkänt men jag kan skicka den vai Msn min e post [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 jag skulle skicka in en ar sida på fuska men det blev inte godkänt men jag kan skicka den vai Msn min e post [email protected] Vad var orsakern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Weavile, är du säker på att det inte var bara en Deoxys som man får i PC:n, Annars vet jag den riktiga koden till en äkta Deoxys om du fortfarande är intresserad, Gamesoilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Weavile, är du säker på att det inte var bara en Deoxys som man får i PC:n, Annars vet jag den riktiga koden till en äkta Deoxys om du fortfarande är intresserad, Gamesoilder.Jo,man kanske får den i PC:en.Har själv inte testat koden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Aja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 jag skulle skicka in en ar sida på fuska men det blev inte godkänt men jag kan skicka den vai Msn min e post [email protected] Vad var orsakern? jag vet faktist inte :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Rekommenderar ni den här Action replayen http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....33&active=1 Det var ju en snubbe här på forumet som klagade över att det inte finns cheat för v1.53 då vill man vara säker på att det inte blir ett onödigt köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 finns typ inga koder till dem nyare AR, gamla ftw..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg