Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 öÖöö? Vaddå nano och perk? Finns inget som heter Nano eller Perk på wow--- Kanske finns i WC3, har inte spelar det på länge. Så är du säker att du pratar om rätt spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) seriöst väx upp nån gång! nano och perk finns inte i wc3 lr WoW, han är bara en tönt som är korkad som f*n eller tycker det är skit kul att göra sånna här trådar Redigerat 9 Augusti 2007 av JohanFoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 A vafan, tänkte väll det.. Hade för mig att Keyser_Soze var 16 och riktigt seriöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 tror vi hade fel, han har nog drabbats av IQ russin sjukan, kan nån mod låsa det här innan jag får ett utbrott plz? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 altså måste jag göra en ny gubb e om jag vill bli en katt? och vilken perk eller nano ska jag använda då? och hur mycke kostar det från min manapool? altså blir jag bara en katt eller måste jag använda en nano crystal? behöver jag mycke in nanoprogramming? Du snackar inte om Wow... ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 han kan inte snacka om WoW, han måste ha gjort tråden i fel forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) Jag pratar om world of warcraft, inte nåt jäkla "wow", men jag läste att det är en nano, och at man behöver massor med nanoprogramming, nu har jag gjort en level 7 "druid" hur blir jag en katt? Redigerat 10 Augusti 2007 av AnnoyingDevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Vad i h*lvete snackar du om? Nano nano naon, bäahäa ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag pratar om world of warcraft, inte nåt jäkla "wow", men jag läste att det är en nano, och at man behöver massor med nanoprogramming, nu har jag gjort en level 7 "druid" hur blir jag en katt? Men innan sa han : Vadå klass? som en skolklass eller? jag började med wow för typ...2½ minut sedan Där är det största beviset att han driver med oss. Jag säger bara en grej, BUSTED! Btw, roligt att läsa allt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 han visar samma intelligens som min gamla stövel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Läs på World of Warcrafts officiella hemsida. Där står den info du vill ha. Låst~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg