PUR4FAX Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag behöver hjälp med vad jag ska fixa eller göra på mitt machinegun jag har gjort! Länk:MACHINEGUN V1.2 behöver verkligen hjälp!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) snygg :cool: laddar ner den nu, står ju att du gör en ny vid 40dls, den har 76 nu Edit: var ska jag lägga den det är bara en .txt fil? (jag är inte så bra med gmod) Redigerat 10 Augusti 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 snygg men varför dynamit? vart ska jag lägga den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) för det första: Min dator har laggat ihop så jag kan inte göra en ny ännu! För det andra: sök på advanced duplicator och ladda ner det (från garrysmod.org) var du lägger txt filenn: i garrysmod/garrysmod/addons/adv duplicator/data/adv duplicator eller i garrysmod/garrysmod/data/adv duplicator ;) P.S Om du vill ha en annan version så sök på machinegun där ska det finnas machinegun v1.0 v1.1 och v1.2 Redigerat 12 Augusti 2007 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg