Lilla_Myran Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 Skulle vara glad om nån skulle kunna hjälpa mig med att ordna så att filen fungerar när det nu står "Dubbelklicka på en packad fil med eget innehåll för att installera innehållet " förstår inte riktigt hur man ska göra:P Citera
Reaper01 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 kan du förklara lite bättre??? :huh: Citera
Katt Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) Hmm, enligt http://www.personal-computer-tutor.com/sims2/install.htm ska du lägga filen i The Sims2\Downloads mappen och sen dubbelklicka på filen. Om du inte har någon sån mapp, så ska du skapa en. Tänk på att den måste heta "Downloads", med samma stora och små bokstäver, antar jag.... Redigerat 10 Augusti 2007 av Katt Citera
Gäst jesper93 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) nån som vet hur man lägger in musik i the sims2 för jag skulle bli tacksam om nån kunde säga hur man gör :P Redigerat 10 Augusti 2007 av jesper93 Citera
Lilla_Myran Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 Gör som katt säger för jag undrar också hur man får in musik i spelet alltså hur man får in musik i the sims2 okej,tack så mkt:) Citera
Katt Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 nån som vet hur man lägger in musik i the sims2 för jag skulle bli tacksam om nån kunde säga hur man gör :PÖppna My Documents\EA Games\The Sims 2\Music\ mappen, och lägg i mp3 låtarna i nån av mapparna som är däri... Citera
Gäst jesper93 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) nån som vet hur man lägger in musik i the sims2 för jag skulle bli tacksam om nån kunde säga hur man gör :PÖppna My Documents\EA Games\The Sims 2\Music\ mappen, och lägg i mp3 låtarna i nån av mapparna som är däri... ok tack :) Redigerat 10 Augusti 2007 av jesper93 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.