Lynott Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Norpa pengar i din pappas plånbok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Flytta till Rosengård, gå med i ett gäng, råna folk och ta deras pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Flytta till Rosengård, gå med i ett gäng, råna folk och ta deras pengar.då kan han få bitalla flera tusen Kr men ett tips är att spara pengar och klippa gräset eller om ni har fiskar städa hos dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Flytta till Rosengård, gå med i ett gäng, råna folk och ta deras pengar.då kan han få bitalla flera tusen Kr men ett tips är att spara pengar och klippa gräset eller om ni har fiskar städa hos dem han är bara omogen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 (redigerat) Flytta till Rosengård, gå med i ett gäng, råna folk och ta deras pengar. då kan han få bitalla flera tusen Kr men ett tips är att spara pengar och klippa gräset eller om ni har fiskar städa hos dem han är bara omogen ^^ Omogen? Lol, du verkar inte veta vad innebörden av omogen är. Jag var ironisk. Redigerat 13 Augusti 2007 av Tuskarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 fråga farmor och farfar eller mormor och morfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Råna banken! Bara skoja. Leta efter pantburkar och sånt. En ågng lyckades jag få ihop 300 kr på en dag då jag samlade pantburkar och jag fick råd med Zelda Collectors Edition. Ps. Du kan knacka på hos äldre människor och ljuga om att ni ska samla ihop pengar till en klassresa under sommaren. Så kanske du får deras pantburkar (om du har tur). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Vem orkar gå runt med ölburkar och sånt som någon tjockis har druckit i? sälj saker, vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Kolla med mamma och pappa om de kan köpa spelat åt dig, så kan du jobba av skulden sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.