Hoppa till innehåll

Hur Ser Ditt Skrivbord Ut?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja.

Hur ser ditt skrivbord ut? Visa en bild =]

Till moderatorna: Det finns redan en sådan hära tråd. Men den är från 2004-2005, och trådskaparen verkar inte vara så aktiv. Så kan ni låta denna tråden vara kvar?

Mitt då^^post-67302-1186799918_thumb.png

Gäst Samus aran
Skrivet

Så här... har just rensat det så det brukar vara fler amppar/ikoner :huh: :huh: . bakgrund byts ungefär varannan dag. :D

Gäst Tuskarr
Skrivet (redigerat)
Såhär ser mitt skrivbord ut då, sparar mycket RAM på att inte ha några ikoner där.

post-67306-1186824768_thumb.jpg

Redigerat av Tuskarr
Gäst Samus aran
Skrivet

hmmmm... jag tror du gillar WoW. men ja e inte riktigt säger :P

Skrivet

sisådär, kör ubuntu, men får varken beryl eller compiz-fusion att funka, och har därför inte pallat styla nånting, därför orginalbakgrund ;D

post-60-1186863403_thumb.png

Skrivet

sisådär, kör ubuntu, men får varken beryl eller compiz-fusion att funka, och har därför inte pallat styla nånting, därför orginalbakgrund ;D

jag vill också ha ubuntu men det funkar inte för mig =/

Gäst AntonJ3000
Skrivet (redigerat)

:rolleyes:

post-6856-1186866907_thumb.jpg

Redigerat av AntonJ3000
Skrivet

jag vill också ha ubuntu men det funkar inte för mig =/

inte mig heller nu :rolleyes:

Lite pillande för att fixa ordentligare drivrutiner till mitt x800 så dödade jag ungefär hela OSet, så blir att formatera imorgon... Jag och linux.... går inte så bra ihop alltid... och allt är Katts fel, till råga på allt. Bara för att han hade stilrent skrivbord bestämde jag mig för att styla mitt lite, skaffade fin bakgrund, nytt tema, men tänkte att beryl eller compiz-fusion SKA f*n funka, och nu funkar inget;D

Gäst data-typen
Skrivet

ditt är ungerfär samma som mitt, och beryl funkar finfint

Skrivet (redigerat)

> Snyft! < :cry: Jag känner mig skyldig till ett brott som jag inte har begått!

En bild på Skrotho(/ö/)gen (Destroyer var den med Mandriva...):

Sry för de dåliga färgerna, men jag försökte spara in på Bilagutrymmet... Min lillasyrra fixade bakgrunden! :)

Redigerat av Katt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...