xkenta Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 jag har lagt upp en bild flera gånger som är 150 x 150 men den syns inte :( vf syns den inte? jag vill ha en bild men den syns inte på min profil :angry: vad ska jag göra? den funkade nu men den syns inte i forumet:(hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Personligt foto och avatar är inte samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Ja du kan ju börja med att förklara hur du har gjort så kan vi börja med att rätta därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Gå in här - http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=24 - för att lägga till en bild som du vill använda PÅ FORUMET. Den får inte vara större än 125x125 och 12 KB. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.