:Fuskaren: Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Hej jag har köpt en Vaio VGN-CR11Z/R bärbar datorn och jag undrar om ni tror det klarar wow eller bf2 (och specieal forces) och om den klarar dom bra, orkar inte installera så är det bara skit. här är en link med all info om datorn http://vaio.sony.se/view/ShowProduct.actio...ry=VN+CR+Series tänkt på att det är en laptop , om det här var en statinör datorn skulle den ju klara utan problem men laptops är ju inte lika starka Redigerat 11 Augusti 2007 av :Fuskaren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 det kan bli lite klent för den har inte tillräkligt bra grafikkort... min dator pallade inte Bf2 så pappa lämnade tillbaka det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Nej den kommer nog inte fungera. Orsaker: -Windows Vista (ska du spela BF2 på det måste du ha mer RAM). -Grafikkortet är tveksamt om det stöder BF2 då det är ett Mobility Radeon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 så du tror inte den kan klara WoW eller Bf2 ? spelar inte så ofta så det spelar igentligen inte nån roll om det inte funkar men det skule va roligt om det funka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 som bf2nörden sa;tveksamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 ja men wow då?? ni säger bara bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 så du tror inte den kan klara WoW eller Bf2 ? spelar inte så ofta så det spelar igentligen inte nån roll om det inte funkar men det skule va roligt om det funka :) Jag har en Acer TravelMate 8100 med Mobility Raedon grafikkort och Vista. Grafiken är inte den bästa, men jag kan spela WoW och BF 2142 utan problem. Och den där datorn lär ju vara bättre än min, orkar inte kolla upp hur bra den där är just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
okini Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 DEN KOMMER ATT KLARA WOW FÖR DET KLARAR ALLA DATORER MEN BF2 KANSKE DU INTE KAN HA PÅ BÄSTA GRAFIK NÄR DU SPELAR MEN DET BORDDE FUNKA!!!!!!!!!!!!! :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Hej jag har köpt en Vaio VGN-CR11Z/R bärbar datorn och jag undrar om ni tror det klarar wow eller bf2 (och specieal forces) och om den klarar dom bra, orkar inte installera så är det bara skit. här är en link med all info om datorn http://vaio.sony.se/view/ShowProduct.actio...ry=VN+CR+Series tänkt på att det är en laptop , om det här var en statinör datorn skulle den ju klara utan problem men laptops är ju inte lika starka vad har skinalden mellan lapot och en stationer med att göra min laptop e mycket bärtre en stationera. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 13 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 -_- en laptop kan ju vara starkare än en stainör men den måste vara starkare då , en statinör och en laptop med samma saker då är ju den stationära snabbare, men tack för alla svar ska nog försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 En laptop kan vara starkare än en stationär men oftast är de inte det. Det beror ibland på grafikkortet som tidigare nämts och processorn m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jag tror att du kan köra på med den datorn. EEn kompis som har ett integrerat grafikkort lirar WoW med smått lagg, så med den datorn fixar du WoW lätt. BF2 är jag inte så säker på, men borde fungera eftersom att BF2 inte kräver så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.