Gäst JohanFoppa Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 jag använder redan mozilla!! svara på frågan istället!!! Nej, du använder inte Mozilla om du använder IE. Suck. -.- Hur skall jag kunna använda IE OM DET INTE FUNKAR!!!? men du fattar inte, du sa att IE inte funkar sen säger du att du använder mozilla....då borde de väl gå eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 har hänt mig också men vi bara lämna in datan på lagning så funka internet sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 13 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 jag använder redan mozilla!! svara på frågan istället!!! Nej, du använder inte Mozilla om du använder IE. Suck. -.- Hur skall jag kunna använda IE OM DET INTE FUNKAR!!!? men du fattar inte, du sa att IE inte funkar sen säger du att du använder mozilla....då borde de väl gå eller?? jag använder mozilla .... och ie ibland. har ie som standardwebbläsare.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jack93 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Lösningen på alla IE problem; http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ haha. håller med B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 jag använder redan mozilla!! svara på frågan istället!!! Nej, du använder inte Mozilla om du använder IE. Suck. -.- Hur skall jag kunna använda IE OM DET INTE FUNKAR!!!? Ja, hur ska du kunna använda något som aldrig funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Detta händer även i FF (startar process och stänger av). Har hittat hur man löser problemet i FF, men lösningen fungerar endast på farsans 98 dator, men inte på morsans XP dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 :iluvff: MOZILLA FIREFOX ÄGER INTERNET EXPLORER FIREFOX ÄR SNABBARE SNYGGARE O DET HAKAR SIG INTE! :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 De löst nu ( laddade enr nyea versionen av IE ) Jo jag håller me FF är mycket bättre än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 det är ju typ ingen skillnad på firefox och internet explorer, fast jag brukar ändå använda firefox ( tar sån förbannad tid att öppna en ny flik på internet explorer )joo finns en stor skillnad mellan det . så länge jag sj har haft internet explorer i min data och använt ( då när jag inte visste vad firefox var ) har jag fått virus av det och internet explorer är 100x gånger segare än firefox. men firefox är 100x gånger snabbare än IE och IE är inte lika mycket skyddat som firefox ( så fort man fått firefox är det ju redan skyddat xP ) och i IE är man tvungen att ladda ner själva skyddsaken till IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.