Gäst Tuskarr Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Ok, jag addar dig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) Ok, jag addar dig nu.ok jag e inloggad nu och glöm inte e"et på slutet efter r =xandere900 Redigerat 14 Augusti 2007 av ale92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 På någon sätt känns du inte som en mod... Men jag vet iofs inte.varför inte? :huh: Du kan ju också adda mig så får du se... Och hur ska jag "se" det hade du tänkt dig?`Ska du komma och visa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 På någon sätt känns du inte som en mod... Men jag vet iofs inte. varför inte? :huh: Du kan ju också adda mig så får du se... Och hur ska jag "se" det hade du tänkt dig?`Ska du komma och visa mig? Det är det enda settet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Okej då vet du mer än mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Är det sant eller falskt ? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Låter inte riktigt trovärdigt att en elva åring är moderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 om du nu är moderator så blir du inte det längre om du stänger av spelare i 48 timmar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 ale92 är du modde...? då måste du kunna as bra engelska ju typ MVG.Plus vad frågade dom dig innan du blev "modde" skulle gärna vilja veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Skulle jag åxå villa veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B0unc3 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 precis varför tror ni honom inte? Vem som helst kan bli det.. men inte slumpmäsigt.. jag ska berätta regler som gör att man blir MOD 1. hjälper folk som verkligen behöver hjälp även fast man inte är moderator 2. man måste ha spelat länge utan att bryta mot nån regel 3. aldrig (skamma) någon (ingår som regel) 4. vara schyst mot alla spelare det är regler som gör att man kan bli moderator(MOD) ___________________________________________________________________________________________________ en moderators regler 1. en moderator får inte banna utan anledning 2. en moderator måste vara schyst o försöka hjälpa spelare som frågar efter hjälp 3. en moderator får inte lura någon spelare 4. en moderator ska hålla koll på den som gör nått dumt/bryter mot nån regel ___________________________________________________________________________________________________ Själv är jag inte en moderator men jag har läst fakta om dem på massa hemsidor som JageX lägger ut :) JageX är egentligen en server dator som styr hela spelet 24/7 och ser på alla som skickar in reporter (report abuse) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) Seriöst är det någon som tror på det här? Det verkar som sagt ytterst tveksamt att den där 14-åringen är mod. Redigerat 17 Augusti 2007 av CookieSmasher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg