ale92 Skrivet 6 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 Att vara moderator är inte så speciellt, min brorsa har varit moderator på RS 2 gånger, jag vet hur det är att vara moderator, för att jag har fått spela på hans gubbe. ps, ale92, om du är moderator, så bör du veta att man bannar inte folk utan anledning, om du gör det så kan du själv bli bannad, eller bli avsatt från moderator statusen, typ. jag bannar inte folk för kul.... jag bannar dem om dom bryter mot någon av jagex regler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 (redigerat) Att du är moderator är ju sjukt. En moderator startar f*n inte en sådan här omogen tråd. Det tragiska är att han är moderator. Han visade för mig. Redigerat 9 September 2007 av Denieru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 Moderatorer har också rättighet att skriva, no? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 9 September 2007 Rapport Dela Skrivet 9 September 2007 f*n va ditklippt på bilden asså! Lol + Moderatorer kan ej banna bara admins kan, Mods kan bara Muta Så sluta ljuga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 TheOracle, du e nästan lite som Ironmaiden, har fel hela tiden, det e fett skillat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 var hade jafel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 (redigerat) TheOracle har faktist rätt, en vanlig moderator kan inte banna folk. Dvs, en med silver krona. Och ja, bilden är jävligt fejkad. Haha! Redigerat 10 September 2007 av mackson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 @mackson Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre. Vad av ovanstående är det du inte fattar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 @mackson Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre. Vad av ovanstående är det du inte fattar? Vad menar du? Jag svarade på det att man kan inte banna folk om man är vanlig moderator. Och gubben med dragon är ditkopierad. Jag har inte sagt att jag inte tror att han är moderator. Läs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Jaha, my bad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 Jaha, my bad.Dw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 10 September 2007 Rapport Dela Skrivet 10 September 2007 gå och lägg er Kl är mkt. god natt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg