Hoppa till innehåll

Hur Det Är Att Vara Moderator


ale92

Rekommendera inlägg

Att vara moderator är inte så speciellt, min brorsa har varit moderator på RS 2 gånger, jag vet hur det är att vara moderator, för att jag har fått spela på hans gubbe.

 

ps, ale92, om du är moderator, så bör du veta att man bannar inte folk utan anledning, om du gör det så kan du själv bli bannad, eller bli avsatt från moderator statusen, typ.

jag bannar inte folk för kul.... jag bannar dem om dom bryter mot någon av jagex regler
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Denieru

Att du är moderator är ju sjukt. En moderator startar f*n inte en sådan här omogen tråd.

 

Det tragiska är att han är moderator. Han visade för mig.

Redigerat av Denieru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@mackson

 

Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre.

Vad av ovanstående är det du inte fattar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@mackson

 

Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre.

Vad av ovanstående är det du inte fattar?

 

Vad menar du? Jag svarade på det att man kan inte banna folk om man är vanlig moderator. Och gubben med dragon är ditkopierad. Jag har inte sagt att jag inte tror att han är moderator. Läs!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...