Hoppa till innehåll

Men Nu Kanske?...

RamJam1921

Rekommendera inlägg

"Men nu kanske", så tänker jag varje gång jag går in på Fuska.se och surfar in på forum/Ps3, nu kanske det finns en vettig tråd istället för alla dessa: "vilket e bäst 360 vs ps3", "ska du köpa ps3", "ps3 för dyr?", som det finns cirka 367 st.

men nej då, ingen som faktist vill diskutera PS3:ns spel, istället hakar folk upp sig på vilket som har bäst grafik, vilket enligt mig är en helt ovettig tävling, det är som att säga att Compaq är bättre än Dell eftersom CMR DIRT är bättre grafik än Runescape, hoppas nån tog åt sig i alla fall,

//Chuck

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaa :S

Kan man inte acceptera att det faktist har släppts konsoller utan att börja skrika åt den ena hur dålig den är...

Skaffa er ett liv, dom som håller på sådär!! Uppför er som människor!! Visst får ni säga eran åsikt men ni kan ju inte hålla på och skriva att DU SUGER SONYS K*K!!! och att "Ps3 fans borde gå och hänga sig"

Det är ju attacker och inga åsiktsframföranden.... Så acceptera att folk gillar olika saker!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...