RamJam1921 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 "Men nu kanske", så tänker jag varje gång jag går in på Fuska.se och surfar in på forum/Ps3, nu kanske det finns en vettig tråd istället för alla dessa: "vilket e bäst 360 vs ps3", "ska du köpa ps3", "ps3 för dyr?", som det finns cirka 367 st. men nej då, ingen som faktist vill diskutera PS3:ns spel, istället hakar folk upp sig på vilket som har bäst grafik, vilket enligt mig är en helt ovettig tävling, det är som att säga att Compaq är bättre än Dell eftersom CMR DIRT är bättre grafik än Runescape, hoppas nån tog åt sig i alla fall, //Chuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Jag tog inte åt mig :visslar: KOM IGEN. Skapa en egen tråd om spel och sånt om du tycker det finns för lite... Du kan ju inte liksom styra vad andra ska göra och inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jo, men skapar man en tråd om ett spel, så dör den nästintill direkt, verkar inte finnas nått intresse för spelem, utan bara konsollen:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jaa :S Kan man inte acceptera att det faktist har släppts konsoller utan att börja skrika åt den ena hur dålig den är... Skaffa er ett liv, dom som håller på sådär!! Uppför er som människor!! Visst får ni säga eran åsikt men ni kan ju inte hålla på och skriva att DU SUGER SONYS K*K!!! och att "Ps3 fans borde gå och hänga sig" Det är ju attacker och inga åsiktsframföranden.... Så acceptera att folk gillar olika saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 ok nu dog min åsikt :P hehe nu håller jag med blue hex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Hoppas att du inte menade att jag tycker att PS3?:o, jag tycker självklart att det är en otroligt bra konsoll, den som säger nått annat ljuger, men det börjar bli lite drygt att bara diskutera konsollen!:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Hoppas att du inte menade att jag tycker att PS3?:o, jag tycker självklart att det är en otroligt bra konsoll, den som säger nått annat ljuger, men det börjar bli lite drygt att bara diskutera konsollen!:SJag håller med! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.