kimp@n Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Jag har en Sony Ericsson W800i och som ni kanske vet startar ju kameran om man öppnar linslocket..... men så när jag t,ex filmar så när jag trycker på stopp stängs kameran ner och filmen sparas. Men om jag tar ett kort så stängs kameran ner men det finns inget kort i Kamerabildsmappen. :S Vad kn ha hänt?? Hur fixar jag det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Kolla i inställningarna så att den inte sparar i minneskortet och du inte har något minneskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) Kolla i inställningarna så att den inte sparar i minneskortet och du inte har något minneskort. :huh: Den sparar på minneskortet.... och jag har ett minneskort (men även om jag har minneskort skall det sparas i telefonen då ??) Föresten så stängs kameran ner när jag filmat elelr tagit kort... det hjälpte inte att ändra var det sparas. Redigerat 14 Augusti 2007 av kimp@n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jag skulle rekommendera att du lämnar in den där du köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 begagnad.... vet inte var den köptes:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Man kan lämna in den varsomhelst bara dom tar mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag, då är det inte konstigt att den gick sönder... Vem vet vad ägarna innan har gjort med den? Förmodligen tappat den i golvet, eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.