Apakalsong Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Tjena jag undrar hur man få tag i windows movie maker skicka länk o beskrivning Tack i förväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Den finns i Windows XP från början. Om den inte gör det, så gör den inte det. Man kanske kan köpa det nånstans, men då är det bättre att köpa nåt annat. Movie Maker suger nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Här finns det: http://www.download.com/3000-2194-10165075.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 jaså e det gratis?? :huh: jajuste det suger ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) Jo, det följer ju med i XP SP2, och det går ju att ladda ner... Movie Maker finns även att ladda ner på deras hemsida, men bara Vistaversionen... :( Redigerat 14 Augusti 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) Men vart finner man det då da på datan? Ömm varför suger det vad finsss för nått annat? eller jag fann de tror jag Redigerat 14 Augusti 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Men vart finner man det då da på datan? Ömm varför suger det vad finsss för nått annat? eller jag fann de tror jag Det suger för att det finns så mycket bättre. Finns många andra program, t.ex. Pinnacle Studio och Adobe Premiere. Fast dom brukar kosta minst 1000 kr. Movie Maker funkar rätt bra om man inte har nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Start-->Alla Program--> där någon stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Ladda ner det från microsoft.com. Redigerat 16 Augusti 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 har ingen sett att jag skrev att jag har funnit de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shitbag Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 har ingen sett att jag skrev att jag har funnit de eller? Du skrev eller jag fann de tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Windows movie maker har faktiskt en ägande sak. Den gör filerna extremt och det är nästan lika bra kvalitet som originalet. Jag rekordade en grej med Fraps som blev 2 minuter och 1.6 gib. Sen la jag in filmen i movie maker och konverterade till deras format. Filmen blev 6 mb.... Från 1.6 gib till 6 mb liksom. Det är extremt ägande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.