Gäst robloxSpelare Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 hm..du kan väl berätta lite mer om spelet? Citera
Firecracker Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 hm..du kan väl berätta lite mer om spelet? Det går ut på att man har en "ragdoll" och så ska man slåss mot en annan. Det är olika "rundor" eller vad man nu ska säga. Du väljer vilka kroppsdelar som ska dras ihop, slappna av o.s.v. Sedan så väljer du att du är färdig med den "rundan" och så gör gubben det du har "sagt åt den" att göra. Sedan är det en ny "runda" då du upprepar samma steg. Det var väldigt dåligt förklarat men lite kanske du förstår. Citera
garkan Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Skrivet 29 Maj 2008 finns det någon som kan lägga några guider i youtube? jag hittar inga bra :P Citera
Firecracker Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 Men det finns ju hur många som helst som är bra. Nästan alla funkar ju. Citera
fruzen Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 spelar detta "Värdelösa" Kung-Fu spel, jag fattar ingenting hur man hanterar alla leder men en dag lyckas jag med det och då blir det inte så värdelöst längre. dessutom så igår lyckades jag slå av huvudet på motståndaren i singleplayer mode. :P, nja snarare sparkade av det Citera
Firecracker Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Skrivet 31 Maj 2008 wao!!? Jätte svårt att sparka huvudet av en? Det är ju mycket roligare i MP. Jag har då bara förlorat en multiplayer match(spelar dock inte längre). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.