Firecracker Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Denna tråd liknar kanske "fonts" tråden men jag vet då vad jag vill i alla fall. Jag undrar om hur man skapar EGNA teckensnitt som man sedan kan använda i PS, word o.s.v. Alltså som dom teckensnitt man laddar ned på sidor som dafont o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 SÖK SÖK SÖK SÖK!! Hittade en tråd på direkten, men jag vill gärna lära dig hur man söker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 hittade hur man gör nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det ska annars finnas nått inbyggt program i Win XP, som man kan göra fonter i. Kommer inte ihåg vad det heter, men det ligger i System32-mappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) skriv in eudcetit i kör Redigerat 16 Augusti 2007 av Mushroom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 skriv in eudcetit i kör går inte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 nä, det gick då inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 nä, det gick då inte för mig heller. inte för mig hellerInte för mig heller.Men tänk, tack vare alla dessa inlägg så har alla fått fuskamynt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Man ska inte undra varför eudcetit inte funkar. eudcetit.exe finns inte. Men eudcedit.exe finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 inte för mig hellerInte för mig heller.Men tänk, tack vare alla dessa inlägg så har alla fått fuskamynt! Nää :( Va elakt! Jag har ju inte fått nåra fuskamynt! Nu ska jag gå till admin och klaga tills jag får mina fuskamynt! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Man ska inte undra varför eudcetit inte funkar. eudcetit.exe finns inte. Men eudcedit.exe finns... men det är väl ändå ganska självklart att man ska skriva in exe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.