n0l!f3^ Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 På bild timmen.. lyssnar inte så ofta på Mp3 me min CD Spelare men lyssnar me min gärna (stavning xD) d hörs bara nån musik i mitt huve utan att d finns nått ljud.. :D Citera
Escain Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 om nån har med sej får vi ha på bilden. på tyskan har vi nästan alltid musik på. annars e de inte så ofta vi har musik...*suck* Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Nepp det får vi inte... Orättvist ;) Citera
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Nix, det gör så att man inte kan koncentrera sig. Men vissa gör ju inte det ändå... Citera
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Bara på mattelektionerna.Samma här, fast på bildlektionerna har vi en lärare som sätter på typ 70-tals musik, det låter förfäligt... ;) Redigerat 6 Mars 2004 av Putte Citera
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Det finns en kille i min klass som ALLTID lyssnar på musik i sin CD-freestyle. Lärarna upptäcker aldrig något, men den killen har också IG i alla ämnen utom 2. vikka två ämnen har han itte ig i då? rasten och idrott ele? hehe Citera
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) Nej, men man kan ju komponera egen musik.. Ett elegant stycke: Bakredelen av klass rummet = B Främre delen = F Mitten = M !OBS!endast killar får delta B. Fiis F. Braak M. Raap B. Prutt F. KAPLOFF M. Fiis B, M och F. RAAAAAAAP Redigerat 9 Mars 2004 av Popcorn Citera
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Vadå? Är jag bättre än Mozart och Bach tillsammans? Citera
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) aaaaa fast ibland tycker jag du e som andra, fast du e nog roligast oftast i allafall! hehe och såklart får vi ha musik i skolan!! (igentligen inte men alla skiter i det!) ibland säger läraren att vi får ha det fast aja bara ibland... jippi!! 400 inlägg!!!! uber fuskare nästa! Redigerat 9 Mars 2004 av Zorro Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.