n0l!f3^ Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 På bild timmen.. lyssnar inte så ofta på Mp3 me min CD Spelare men lyssnar me min gärna (stavning xD) d hörs bara nån musik i mitt huve utan att d finns nått ljud.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 När vi vill får vi ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 om nån har med sej får vi ha på bilden. på tyskan har vi nästan alltid musik på. annars e de inte så ofta vi har musik...*suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Nepp det får vi inte... Orättvist ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Nix, det gör så att man inte kan koncentrera sig. Men vissa gör ju inte det ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Bara på mattelektionerna.Samma här, fast på bildlektionerna har vi en lärare som sätter på typ 70-tals musik, det låter förfäligt... ;) Redigerat 6 Mars 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Det finns en kille i min klass som ALLTID lyssnar på musik i sin CD-freestyle. Lärarna upptäcker aldrig något, men den killen har också IG i alla ämnen utom 2. vikka två ämnen har han itte ig i då? rasten och idrott ele? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) Nej, men man kan ju komponera egen musik.. Ett elegant stycke: Bakredelen av klass rummet = B Främre delen = F Mitten = M !OBS!endast killar får delta B. Fiis F. Braak M. Raap B. Prutt F. KAPLOFF M. Fiis B, M och F. RAAAAAAAP Redigerat 9 Mars 2004 av Popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 den va bra popcorn!! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Vadå? Är jag bättre än Mozart och Bach tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) aaaaa fast ibland tycker jag du e som andra, fast du e nog roligast oftast i allafall! hehe och såklart får vi ha musik i skolan!! (igentligen inte men alla skiter i det!) ibland säger läraren att vi får ha det fast aja bara ibland... jippi!! 400 inlägg!!!! uber fuskare nästa! Redigerat 9 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag tycker min låt klår alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.