Zorro Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Var nånstans sej exaxt plz! man kan nämligen göra cyclone där och finna en earth djinn! jag behöver en earth djinn.... den som kan exaxt får 20p!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag tror jag vet vad du menar.om du r i staden Contigo.E du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 ne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 E de den earth djinnen som är i kibombo statyn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 nej en annan i gambomba katacombs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 OCH DU FÖRSAÖKER TA EN VENUS DJINN.Nu vet jag.Men jag kan iten brätta för det e ättte kompliserat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) jaha ok kan du itte säga asså var man finner gambomba catacombs? ok.. resten kan jag själv liksom... Redigerat 5 Mars 2004 av zorromech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 gå in i statyn i kilmbo eller va de heter sen gåru ner till styn längst ner och går höger och efter ett tag kommer du till en botten.. med massa buskar gör cyclone där. ja tror de är där iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jedrans, sicken bumb. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg