ELF Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Som rubriken säger. Vet någon om en bra och gratis webbhost? Reklam kvittar, för den kan man få bort genom att öppna ett nytt fönster... Just nu använder jag mig av telia som ändast delar ut 10 mb till varje sida. Man kan ju använda en sida som bildgalleri, etc, etc, men det är lättare att ha allt i ett... Jag tänkte mig inte för. De flesta lägger ju reklam på varje sida, men om det finns någon som bara lägger på en så tar jag gärna mot lite feedback... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 http://www.110mb.com Du får typ 2GB utrymme helt gratis och det är ingen som helst reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag börjar bli trött på att skriva det här. Newsit.es ger 20 GB utymme och 300 GB bandbredd m.m. helt gratis utan någon sorts reklam. Newsit.es Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag börjar bli trött på att skriva det här. Newsit.es ger 20 GB utymme och 300 GB bandbredd m.m. helt gratis utan någon sorts reklam. Newsit.es Oj. Det är ju skitbra med 20gb utrymme (ironi)!När jag väljer tar jag ett som är snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 tackar... Men 110MB låter som sagt för bra för att vara sant... After all if it sounds too good to be true, it probably is! There's gotta be a catch right? Wrong! Firstly: 110MB is run and funded by 2 rock-solid companies (one in marketing, other in programming), and because of this we're easily able to provide a feature-packed service for free, with ultra-fast servers. Men jag ska läsa vidare... Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag börjar bli trött på att skriva det här. Newsit.es ger 20 GB utymme och 300 GB bandbredd m.m. helt gratis utan någon sorts reklam. Newsit.es Oj. Det är ju skitbra med 20gb utrymme (ironi)!När jag väljer tar jag ett som är snabbt. Hur vet du att det inte är snabbt. Själv tycker jag att det är snabbt nog. Folk skulle betala för mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.