Simontheking Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Enligt mitt skype så får inte den en internet anslutning men jag kan komma in på internet och allt.Nyss så ringde en polare och jag kan inte ringa andra! Jag har tabort allt och återinstallerat.Kan det vara nånting med inställningarna i "anslutning"? Ok mina polare har samma problem så jag antar att skype company har tekniska problem Redigerat 16 Augusti 2007 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jo, Skype har en hel del problem de borde fixa <_< En gång försvann mitt konto, då blev man inte direkt glad <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jo, Skype har en hel del problem de borde fixa <_< En gång försvann mitt konto, då blev man inte direkt glad <_< haha då har dom alvarliga problem^^ om man har det senaste versionen så borde inget sånt här hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.