Gäst svenomar Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Vad stör ni er på? (Vet inte om det redan finns en sån här tråd, jag hittade ingen iaf...) Jag stör mig bland annat på: att skolan snart börjar hela emo kulturen hela hip hop kulturen reggae musik techno musik stureplans brats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Hmmm.... Vad stör jag mej på? låt se 1. min syster 2. min syster 3. fjortisar och 4. min syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) jag stör mig på 1. att xbox 360 elite inte kommer till sverige 2. att det tog 2 veckor för min webkamera att komma-.- 3. att jag har eu versionen av animal crossing wild world -,- 4. ATT SKIFT INTE FUNKAR PÅ DE HÄR SKIT TANGENTBORDET Redigerat 16 Augusti 2007 av JohanFoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag stör mig på att det finns folk som gör sånna här trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag stör mig på att det finns folk som gör sånna här trådartänkte just säga de, ärligt talat skiter jag i vad alla andra stör sig på, även om det är mig dem stör sig på ( typ alla stör sig på mig, jag pratar 24/7 i min guild på WoW och jag snackar om crackdown i skolan så blandat svenomar som gjort denna tråd och timmy blir galna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Att mitt nitarmaband är lite för stort :( Jag inte är hungrig Att jag inte har ett rockband. Eller ennubättre Punkband-.- Att jag inte vågar att bevisa att jag sjunger bäst i skolan -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Jag stör mig på att det finns folk som gör sånna här trådarok datan blev cp så de blev 2 inlägg, kan nån mod ta bort de här? Redigerat 16 Augusti 2007 av JohanFoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Folk som smackar när de äter, fa-n vad jag hatar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag stör mig på att det finns folk som gör sånna här trådartänkte just säga de, ärligt talat skiter jag i vad alla andra stör sig på, även om det är mig dem stör sig på ( typ alla stör sig på mig, jag pratar 24/7 i min guild på WoW och jag snackar om crackdown i skolan så blandat svenomar som gjort denna tråd och timmy blir galna ) :meddum: Ni har alltså inte fattat syftet med den här tråden, det hade jag iof inte förväntat mig av dig foppis, det är kul att veta bara... förresten hade jag glömt crackdown innan du skrev det, så nu ser jag verkligen inte fram emot måndag... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag stör mg på sånna som alltid tror att dom har rätt och tror dom är smartast. Även n00bs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) jag lakkar på folk som hela tiden snackar skit om fjortisar å allt annat sånt skit, sköt ditt. Redigerat 17 Augusti 2007 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Arices(fuska medlem - http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...&p=1142440) kapitalister, facsiter, sriptkiddies(som in i h*lvete!), fjortisar(vissa), whiners. Det är nog allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.