Apakalsong Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 1. att det finns folk som gör sånna här trådar 2. wannabe fjortisar=tjejerna i min klass 3. fjortisar 4. min syster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 1. att det finns folk som gör sånna här trådar 2. wannabe fjortisar=tjejerna i min klass 3. fjortisar 4. min syster Ah, du sa det, jag blir så j*vla irriterad på wannabe fjortisar, så irriterande som in i h*lvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Fanboys är nog det jobbigaste som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag stör mej på alla invandrare som bara kommer hit och förstör. Jag stör mej dock inte på dom som INTE förstör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag stör mej på alla invandrare som bara kommer hit och förstör. Jag stör mej dock inte på dom som INTE förstör. Jag stör mig på alla som förstör, det finns faktiskt svenskar också, ya know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 att min syster börjar bli wannabe fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Stör mig mest av allt på folk som snackar om saker de inte vet något om, till exempel folk som aldrig snusat eller vet något om snus och ändå tycker det är dåligt. Kan man inget om ämnet ska man inte snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Jag stör mig på att jag sträckte en av mina tår när jag simmade 25 meter under vattnet på malta i tisdags klockan 18,30 precis innan vi skulle äta <_< Och på en ful person i min gamla klass(Finns säkert något mer jag stör mig på allt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Håller med Xade, vet man inget kan man f*n hålla käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 aaa jag har 3 kr i min mage nu jag åt up dom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Det finns för mycket för att skriva i ett inlägg. Men jag stör mig hårt på folk som mobbar andra för deras utseende och/eller stil. Människor som dömmer en innan man vet något om den. Som t.ex. "Titta han har en konstig näsa och är vinögd. Säkert efterbliven också". Sånt stör mig väldigt mycket. Även folk som alltid säger att de vet hur det känns och att de förstår ens problem, men egentligen vet de inte. De kanske vart i närheten eller så, men tror inte att de vet exakt hur det känns. En person kan lyssna på en och prata om det. Men så länge de inte vart i samma situation ska de inte säga att de vet hur det känns, förstå men inte veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Att det tar så lång tid för att mobil ska komma xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.