ajar Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Tjena, jag har börjat lira Xbox Live men hur gör man för att prata genom headsetet och hur gör man för att höra andra spelara tala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Kopplar in det i handtontrollen om det är med sladd, annars vet jag inte med trådlöst :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Du hör automatiskt när dom andra snackar. Men det kan ju växla från spel till spel, men vanligtvis så sker det automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Sedan måste också mitt headset vara inkopplat inann jag sätter på mitt Xbox, annars funkar det inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det finns en av/på knapp på grejjen du stoppar in i handkontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 du behöver kanske ändra family settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.