WASD Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spelaVarför blir det kul att spela då?Ge mig en förklaring. man har stor skärm, som att det är tråkigt att titta på TV på en 1" skärm^^ jag har 19" på min stationära Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr. Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär. 20000! HAHA! Där fick du mig att skratta! Jag har en kompis som körde source på en arbets laptob för typ 5000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 20000! HAHA! Där fick du mig att skratta! Jag har en kompis som körde source på en arbets laptob för typ 5000kr. mm, och source är ju det mest krävande spelet som finns, NOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spelaVarför blir det kul att spela då?Ge mig en förklaring. Vad är roligast enligt dig? Spela på en GameBoy lr på en 42" tummare LCD TV ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela Varför blir det kul att spela då? Ge mig en förklaring. Vad är roligast enligt dig? Spela på en GameBoy lr på en 42" tummare LCD TV ;D man måste ju ha en bra dator också in bara en stor skärm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AndersA Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 eller en dyt bärbar, jag har bärbar för 8990 den klarar wow rätt bra med inställningar på medium En bärbar dator kan aldrig mäta sig mot en stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr. Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär. jag köpte den på siba hp pavilion dv6000 heter den typ klarar den typ wow och Bf2 och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 20000! HAHA! Där fick du mig att skratta! Jag har en kompis som körde source på en arbets laptob för typ 5000kr. mm, och source är ju det mest krävande spelet som finns, NOT Och det är BF2 då? Min 3 år gamla dator klarar ju det utan problem xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela Varför blir det kul att spela då? Ge mig en förklaring. man har stor skärm, som att det är tråkigt att titta på TV på en 1" skärm^^ jag har 19" på min stationära jag har 19 tum på min dator och min pappa har 27 och jag kan säga att det inte är så kult att spela på en dator med stor dataskärm man får bara ont i ögonen.Den är bättre för film och så tycker jag.Och jag tycker du ska köpa en stationär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr. Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär. jag köpte den på siba hp pavilion dv6000 heter den typ klarar den typ wow och Bf2 och sånt? wow funkar utmärkt men bf2 har jag inte provat @stefan_fox: prova att sitta lite längre ifrån man sitter ju inte lika nära en stor skärm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Stationär, ifall du ska spela modernare spel och de mer krävande med nästa generations skit. Bärbar kan du väl också köra på, men då får du räkna med att betala en hel del mer. Själv skulle jag kört på Stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jollehbg Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Stationär så klart!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.