Hoppa till innehåll

Laptop Eller Stationär


Gäst GunsNroses

Rekommendera inlägg

8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.

Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär.

20000! HAHA! Där fick du mig att skratta! Jag har en kompis som körde source på en arbets laptob för typ 5000kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela

Varför blir det kul att spela då?

Ge mig en förklaring.

 

Vad är roligast enligt dig? Spela på en GameBoy lr på en 42" tummare LCD TV ;D

 

 

man måste ju ha en bra dator också in bara en stor skärm :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.

Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär.

 

jag köpte den på siba hp pavilion dv6000 heter den typ

 

klarar den typ wow och Bf2 och sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela

Varför blir det kul att spela då?

Ge mig en förklaring.

 

 

man har stor skärm, som att det är tråkigt att titta på TV på en 1" skärm^^ jag har 19" på min stationära

 

 

jag har 19 tum på min dator och min pappa har 27 och jag kan säga att det inte är så kult att spela på en dator med stor dataskärm man får bara ont i ögonen.Den är bättre för film och så tycker jag.Och jag tycker du ska köpa en stationär..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr.

Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär.

 

 

jag köpte den på siba hp pavilion dv6000 heter den typ

 

klarar den typ wow och Bf2 och sånt?

 

 

wow funkar utmärkt men bf2 har jag inte provat

 

 

@stefan_fox: prova att sitta lite längre ifrån man sitter ju inte lika nära en stor skärm :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stationär, ifall du ska spela modernare spel och de mer krävande med nästa generations skit.

Bärbar kan du väl också köra på, men då får du räkna med att betala en hel del mer.

 

Själv skulle jag kört på Stationär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...