Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Drakar total äger Falkar och gripar äger världen och enhörninger är de snyggaste jag sett!! Jag är mer för fåglar då men men.... Jag älskar fåglarnas frihet (dom flesta fåglarnas då) Jag skulle vilja vara en fågel.... elelr ha en falk eller så ;)
Laithean Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Skrivet 4 April 2004 Okej det är ganska många som gillar fantasi djur. :D
Kanji Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Drakar total äger Falkar och gripar äger världen och enhörninger är de snyggaste jag sett!! Jag är mer för fåglar då men men.... Jag älskar fåglarnas frihet (dom flesta fåglarnas då) Jag skulle vilja vara en fågel.... elelr ha en falk eller så ;) Jag gillar också fåglar!
Quisties Skrivet 10 April 2004 Rapport Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Drakar rockar! Dom finns, Jag har sett en och det är vetenskapligt bevisat. Ursäkta om jag skriver fel och sådant, Jag blir bara så glad när jag får höra ordet "Drake". Jag älskar drakar! Redigerat 10 April 2004 av Rikku
Rekommendera inlägg